Fanatics podpisało umowę na sprzedaż gadżetów przy okazji MŚ 2026
Firma Fanatics zawarła umowę na prowadzenie sprzedaży detalicznej i merchandisingu podczas MŚ 2026. W ramach globalnych rozgrywek latem tego roku na 16 stadionach w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Meksyku zostaną rozegrane 104 mecze.
– Nie ma na świecie większego wydarzenia sportowego niż mundial… Organizujemy ich już wiele; to jest największe, jakie do tej pory zorganizujemy – powiedział Andrew Low Ah Kee, dyrektor generalny Fanatics Commerce, działu produkcyjno-handlowego firmy.
W ciągu ostatnich kilku lat Fanatics nadzorował sprzedaż detaliczną podczas międzynarodowych wydarzeń sportowych, takich jak MLB Tokyo Series, międzynarodowe rozgrywki NFL, Turniej Czterech Narodów NHL i Mistrzostwa Europy UEFA 2024 w Niemczech. Fanatics był również partnerem handlowym Klubowych Mistrzostw Świata FIFA w Stanach Zjednoczonych zeszłego lata.
Gdzie ma odbywać się sprzedaż?
W ramach umowy z FIFA na MŚ w 2026 roku Fanatics będzie nadzorować sprzedaż detaliczną we wszystkich 16 lokalizacjach, które są głównie stadionami NFL z liczbą miejsc siedzących przekraczającą 60 000 kibiców. Firma będzie również prowadzić sprzedaż detaliczną na parkingach przy każdym stadionie, a także w każdym z miejsc festiwalowych FIFA w miastach-gospodarzach. Fanatics prognozuje, że w trakcie turnieju będzie działać ponad 2000 punktów sprzedaży.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.