Wyjątkowa nowinka w Serie A przy okazji dużej współpracy
Serie A zapewnia, że to współpraca, w której człowiek jest najważniejszy, a technologia służy sportowej pasji. Główną rolę odgrywają tu nagrania Refcam.
Lega Calcio Serie A i Haier, światowy lider w branży sprzętu AGD, ogłaszają nowe i innowacyjne partnerstwo, tworząc strategiczny sojusz, który umacnia ich zaangażowanie na rzecz milionów kibiców piłki nożnej i wartości, które uosabia ten sport: bliskość, pasję i innowacyjność.
Absolutna nowość
Marka, dedykowana tym, którzy aspirują do wyjątkowych wrażeń, zostanie oficjalnym partnerem Serie A i będzie ściśle powiązana z Refcam, który od teraz będzie znany jako Haier-Cam. W każdy dzień meczowy Serie A kilka meczów będzie prezentowanych z wykorzystaniem innowacyjnej kamery, a transmisje na żywo z meczu, pozwalające kibicom poczuć się jeszcze bardziej zaangażowanymi w mecz, będą naznaczone marką Haier.
– Dołączenie Haier do grona naszych partnerów pozwala nam w pełni wykorzystać potencjał tak ważnej innowacji, jak Refcam, którą, co chcielibyśmy podkreślić, wdrożyliśmy jako pierwsi w różnych ligach piłkarskich – powiedział Luigi De Siervo, prezes Lega Calcio Serie A.
Ukłon w stronę młodych
Nie da się ukryć, że nowinki mają być atrakcją szczególnie dla młodszych odbiorców.
– Dzięki tej współpracy będziemy mogli zagwarantować coraz większą liczbę meczów, podczas których wprowadzimy naszych kibiców „do gry”, dając wszystkim widzom przywilej bycia naocznymi świadkami wszystkich decydujących momentów meczów. „Haier-Cam” to nasz sposób na przemawianie językiem młodych ludzi. Chcemy, aby kibice przyszłości, młodzi z pokolenia Alfa i Z, czuli się integralną częścią gry, a nie tylko widzami. Dzięki tej kamerze każda decyzja staje się treścią cyfrową, gotową do udostępniania, komentowania i omawiania. Jesteśmy dumni, że możemy łączyć naszą nazwę z Lega Calcio Serie A. Jako wiodąca marka w branży sprzętu AGD, otwieramy nowy rozdział, który rozpoczął się od naszej ekskluzywnej współpracy z DAZN, partnerem technologicznym w rozwoju Fuoriclasse, wspieranego przez Haier, a który teraz nabiera realnych kształtów bezpośrednio na boisku dzięki Serie A, wraz z wprowadzeniem innowacyjnej kamery Haier-Cam. Dla Haier ta współpraca jest naturalnym krokiem po wprowadzeniu na rynek naszych telewizorów Smart TV: podzielamy cel, jakim jest coraz lepsze doznania kibiców. Dla nas innowacja oznacza słuchanie – słuchanie, aby zrozumieć potrzeby, zanim staną się one wymaganiami, i tworzenie rozwiązań, które przybliżają ludzi do prawdziwych emocji. Nasze telewizory Smart TV, zaprojektowane z myślą o wyjątkowej płynności i najwyższej jakości obrazu, pozwalają widzom w pełni cieszyć się ekskluzywnymi nagraniami Haier-Cam, oferując unikalną perspektywę z samego serca gry. Nie mówimy tylko o produktach, ale o wartości: jakości, personalizacji i autentyczności. To właśnie nasza obecność w sporcie i włoskiej piłce nożnej – sprawianie, by każda chwila była bardziej angażująca – powiedział Emiliano Garofalo, Country Manager Haier Group Italy.