08.12.2025 12:28

Wyjątkowa nowinka w Serie A przy okazji dużej współpracy

Serie A zapewnia, że to współpraca, w której człowiek jest najważniejszy, a technologia służy sportowej pasji. Główną rolę odgrywają tu nagrania Refcam.

Haier nawiązał współpracę z Serie A
Autor zdjęcia: PressFocus

Lega Calcio Serie A i Haier, światowy lider w branży sprzętu AGD, ogłaszają nowe i innowacyjne partnerstwo, tworząc strategiczny sojusz, który umacnia ich zaangażowanie na rzecz milionów kibiców piłki nożnej i wartości, które uosabia ten sport: bliskość, pasję i innowacyjność.

Absolutna nowość

Marka, dedykowana tym, którzy aspirują do wyjątkowych wrażeń, zostanie oficjalnym partnerem Serie A i będzie ściśle powiązana z Refcam, który od teraz będzie znany jako Haier-Cam. W każdy dzień meczowy Serie A kilka meczów będzie prezentowanych z wykorzystaniem innowacyjnej kamery, a transmisje na żywo z meczu, pozwalające kibicom poczuć się jeszcze bardziej zaangażowanymi w mecz, będą naznaczone marką Haier.

Dołączenie Haier do grona naszych partnerów pozwala nam w pełni wykorzystać potencjał tak ważnej innowacji, jak Refcam, którą, co chcielibyśmy podkreślić, wdrożyliśmy jako pierwsi w różnych ligach piłkarskich – powiedział Luigi De Siervo, prezes Lega Calcio Serie A.

Ukłon w stronę młodych

Nie da się ukryć, że nowinki mają być atrakcją szczególnie dla młodszych odbiorców.

Dzięki tej współpracy będziemy mogli zagwarantować coraz większą liczbę meczów, podczas których wprowadzimy naszych kibiców „do gry”, dając wszystkim widzom przywilej bycia naocznymi świadkami wszystkich decydujących momentów meczów. „Haier-Cam” to nasz sposób na przemawianie językiem młodych ludzi. Chcemy, aby kibice przyszłości, młodzi z pokolenia Alfa i Z, czuli się integralną częścią gry, a nie tylko widzami. Dzięki tej kamerze każda decyzja staje się treścią cyfrową, gotową do udostępniania, komentowania i omawiania. Jesteśmy dumni, że możemy łączyć naszą nazwę z Lega Calcio Serie A. Jako wiodąca marka w branży sprzętu AGD, otwieramy nowy rozdział, który rozpoczął się od naszej ekskluzywnej współpracy z DAZN, partnerem technologicznym w rozwoju Fuoriclasse, wspieranego przez Haier, a który teraz nabiera realnych kształtów bezpośrednio na boisku dzięki Serie A, wraz z wprowadzeniem innowacyjnej kamery Haier-Cam. Dla Haier ta współpraca jest naturalnym krokiem po wprowadzeniu na rynek naszych telewizorów Smart TV: podzielamy cel, jakim jest coraz lepsze doznania kibiców. Dla nas innowacja oznacza słuchanie – słuchanie, aby zrozumieć potrzeby, zanim staną się one wymaganiami, i tworzenie rozwiązań, które przybliżają ludzi do prawdziwych emocji. Nasze telewizory Smart TV, zaprojektowane z myślą o wyjątkowej płynności i najwyższej jakości obrazu, pozwalają widzom w pełni cieszyć się ekskluzywnymi nagraniami Haier-Cam, oferując unikalną perspektywę z samego serca gry. Nie mówimy tylko o produktach, ale o wartości: jakości, personalizacji i autentyczności. To właśnie nasza obecność w sporcie i włoskiej piłce nożnej – sprawianie, by każda chwila była bardziej angażująca – powiedział Emiliano Garofalo, Country Manager Haier Group Italy.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing