Retro kampania „No Ordinary Athlete” łączy Stranger Things z duchem lat 80.
Gatorade, we współpracy z TBWA\Chiat\Day LA, zaprezentowało swoją najnowszą kampanię „No Ordinary Athlete” tuż przed długo oczekiwanym piątym sezonem serialu „Stranger Things”. Nowa kampania reklamowa nawiązuje do legendarnej kampanii Gatorade z 1987 roku „No Ordinary Thirst Quencher”, tym razem przedstawionej na nowo przez pryzmat nadprzyrodzonego świata Upside Down.
W kampanii, której narratorem jest Myles Garrett, sportowiec Gatorade i oddany fan serialu „Stranger Things”, nostalgia łączy się z nowoczesną narracją. 30-sekundowy film rozpoczyna się nostalgiczną sceną w Hawkins, gdzie młody koszykarz sięga po szklaną butelkę Gatorade w trakcie meczu, a w tle rozbrzmiewa znajomy dźwięk „No Ordinary Thirst Quencher”. Gdy tylko rzuca się po piłkę, jasna sala gimnastyczna zmienia się w ciemne Upside Down, oddając intensywność i psychiczne obciążenie związane z rywalizacją.
Działania z rozmachem
Kampania „No Ordinary Athlete” obejmuje wielkoskalowe instalacje reklamowe w Nowym Jorku, Los Angeles i Cleveland w stanie Ohio, nawiązując do rodzinnego miasta Garretta, Cleveland Browns, i ożywiając niesamowitą energię Hawkins w dużych aglomeracjach miejskich. Aktywacja jest kontynuowana online, a na Gatorade.com dostępne są Hawkins Capsule z 1987 roku i Upside Down Capsule.
Każda z nich zawiera inspirowane stylem vintage ubrania, ręczniki i inne markowe gadżety, które łączą sportowe dziedzictwo marki z nostalgiczną estetyką serialu Stranger Things. Aby dopełnić powrót do przeszłości, Gatorade przywrócił swój ulubiony smak Citrus Cooler, pierwotnie wprowadzony na rynek w 1988 roku. Powrót obejmuje pięć limitowanych butelek kolekcjonerskich w opakowaniach retro oraz specjalną wersję Upside Down, łączącą nostalgię lat 80., współczesność i ponadczasowego ducha niezwykłych osiągnięć.