AS Monaco łączy siły z Football Managerem
AS Monaco zostało pierwszym francuskim klubem, który rozpoczął współpracę z Football Managerem, co zapoczątkowuje innowacyjne partnerstwo łączące dane, aktywacje cyfrowe i gry.
AS Monaco rozszerza swoją obecność cyfrową. Klub z Księstwa oficjalnie ogłosił, 28 listopada, dwusezonowe partnerstwo ze Sports Interactive, wydawcą kultowej gry Football Manager, światowego lidera w symulacjach zarządzania piłką nożną. To pierwsze tego typu wydarzenie we Francji: brytyjskie studio nigdy wcześniej nie współpracowało z klubem Ligue 1.
Mnogość danych
Słynący na całym świecie z obszernej bazy danych – obejmującej ponad 750 000 zawodników i pracowników – Football Manager opiera się na unikalnym modelu, który przekształca każdą rozgrywkę w prawdziwe doświadczenie zarządzania. AS Monaco będzie teraz miało dostęp do tej wiedzy za pośrednictwem platformy FMDB Pro, wykorzystywanej przez wiele klubów do udoskonalania analiz i strategii rekrutacyjnych.
Działania cyfrowe
Partnerstwo zaowocuje kilkoma inicjatywami cyfrowymi z udziałem zawodników i pracowników Monaco, mającymi na celu dotarcie do społeczności fanów obu marek, które są bardzo aktywne w internecie. Premiera Football Manager 2026, która odbyła się na początku listopada na wszystkich platformach, dodatkowo zwiększa rozpoznawalność tej współpracy.
Dla Thibauta Chatelarda, dyrektora ds. marketingu i przychodów w AS Monaco, ta współpraca jest naturalnym wyborem:
– Football Manager to absolutny punkt odniesienia w świecie gier. Podobnie jak AS Monaco, marka stawia na doskonałość i innowacyjność. Chcemy tworzyć oryginalne treści dla obu naszych społeczności.
Ten entuzjazm podziela Sports Interactive. Richard Trafford, dyrektor ds. rozwoju biznesu, podkreśla znaczenie partnerstwa z kluczowym graczem we francuskiej piłce nożnej.