PayPal łączy siły z Liverpoolem
Liverpool FC ogłosił początek współpracy z marką PayPal, która została partnerem klubu w zakresie płatności cyfrowych w ramach nowej, globalnej, wieloletniej umowy.
Mamy do czynienia z historyczną umową, ponieważ wcześniej PayPal nie współpracował z klubami Premier League, co pokazuje status Liverpoolu w angielskiej piłce. Kibice tej drużyny dostaną możliwość komfortowego płacenia na całym świecie dzięki temu narzędziu. PayPal jest światowym liderem płatności cyfrowych, ma ponad 400 milionów aktywnych kont na 200 rynkach, realizuje transakcje w 25 walutach. Teraz celem firmy jest usprawnienie sposobu, w jaki kibice Liverpoolu komunikują się z klubem, zarówno online, jak i osobiście.
Nowe rozwiązanie
Naprzeciw oczekiwaniom fanów ma wyjść idea PayPal+, czyli pierwszy w historii program lojalnościowy firmy, dzięki któremu kibice będą gromadzić punkty lojalnościowe za zakupy w dniu meczu za pośrednictwem PayPal. PayPal od tego momentu będzie główną metodą płatności cyfrowych klubu z Anfield.
PayPal może liczyć na znaczną ekspozycję na ekranach płatności i płatności na klubowych platformach e-commerce i All Red, co wpłynie istotnie na bezpieczne i efektywne dokonywanie transakcji przez kibiców. Logo PayPal będzie również widoczne na stadionach Anfield i St Helens podczas meczów.
– PayPal to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w dziedzinie płatności cyfrowych i z przyjemnością witamy ich w rodzinie LFC – powiedział Ben Latty, dyrektor handlowy Liverpool FC.
Tę współpracę cenią sobie również oczywiście przedstawiciele PayPal.
– Nasza globalna współpraca z LFC wzmacnia nasze relacje z kibicami sportu na całym świecie i zbudowana jest na naszych światowej klasy partnerstwach w sportach zawodowych i akademickich na całym świecie – powiedział Geoff Seeley, dyrektor ds. marketingu w PayPal.