Kalendarz na kryzys
Patricia Castro i Duane Da Rocha występowały na Igrzyskach Olimpijskich w barwach Hiszpanii. Teraz muszą wesprzeć swój klub, który odczuwa kryzys.
Pływaczki zapozowały do rozbieranej sesji w kalendarzu. Fundusze pozyskane z jego sprzedaży zasilą klubowe konto.
– Zbieramy pieniądze, bo chcemy nadal startować. – mówią zgodnie obie zawodniczki.
Pierwszy nakład kalendarza sprzedany został w rekordowym tempie, dlatego wkrótce w sklepach pojawi się jego kolejna partia.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…