The Villans wciąż w natarciu
Aston Villa po podpisaniu umowy z malezyjskim Genting i wzięciu udziału w Asia Trophy wciąż angażuje się w nowy rynek pozyskując kolejnych fanów.
Aston Villa poszła w ślady Manchesteru United, Arsenalu i Evertonu podpisując umowę partnerską z japońskim CWS Brains, które dostarcza treści na urządzenia mobilne.
Umowa została określona przez klub, jako lukratywna i pozwoli fanom w Japonii ściągać newsy, dzwonki, tapety, wygaszacze i filmy związane z angielskim klubem. To kolejne działania klubu na tamtejszym rynku po podpisaniu dwuletniego, opiewającego na 16 milionów funtów kontraktu z malezyjską firmą Genting i wzięciu udziału w Barclays Asia Trophy w te wakacje.
"Jesteśmy zachwyceni możliwością podpisania umowy z CWS Brains, co pozwoli na udostępnienie kolejnej platformy naszym fanom w Azji." – powiedział szef margetingu Aston Villi, Russell Jones.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.