Spotify będzie kontynuować współpracę z Barceloną
Najpopularniejsza na świecie aplikacja muzyczna będzie nadal posiadać prawa do nazwy Spotify Camp Nou, a teraz nastąpiło przedłużenie umowy do 2034 roku.
Po trzech latach udanej współpracy, FC Barcelona i Spotify zgodziły się na przedłużenie umowy sponsorskiej do 2030 roku, obejmującej zarówno męskie, jak i żeńskie koszulki pierwszej drużyny piłkarskiej oraz przód strojów treningowych. Prawa do nazwy Spotify Camp Nou pozostają zabezpieczone do 2034 roku, a stadion – będący sercem kompleksu Espai Barca – nadal przekształca się w wiodący na świecie obiekt sportowo-rozrywkowy.
Zarówno Barça, jak i Spotify to globalne marki z setkami milionów fanów na całym świecie. To partnerstwo pozwala obu markom rozszerzyć swoją obecność na strategicznych rynkach i stworzyć wspólną synergię o zasięgu międzynarodowym, docierając do nowych odbiorców i umacniając globalny wizerunek. Od czasu nawiązania współpracy między FC Barcelona a Spotify w 2022 roku, powstało wiele niezapomnianych chwil i wydarzeń – zarówno dla kibiców, jak i artystów muzycznych – wykraczających poza bariery sponsoringu sportowego i sprawiających, że związek piłki nożnej z muzyką odbił się szerokim echem na całym świecie.
Rozszerzenie tej współpracy jeszcze bardziej wzmacnia wspólny cel, jakim jest poszukiwanie nowych sposobów na łączenie kibiców, piłki nożnej i muzyki, promując wyjątkowe, globalne doświadczenia. Z ponownym otwarciem stadionu Spotify Camp Nou na horyzoncie i znakomitym pokoleniem młodych talentów, FC Barcelona i Spotify wspólnie patrzą w przyszłość, aby kształtować nową, obiecującą erę dla Klubu i jego globalnej społeczności.