CNN z dwoma ekranami
Podczas programu o tematyce piłkarskiej emitowanego na antenie stacji CNN zostanie uruchomiony „drugi ekran”, który przeznaczony będzie dla widzów audycji.
Program „CNN Fotball Club” jest emitowany co tydzień w czwartki. Ma formę półgodzinnej debaty na temat piłki nożnej. Dzięki technologii „drugiego ekranu” widzowie będą mogli nie tylko uczestniczyć online w debacie, ale także przeglądać statystyki związane z Ligą Mistrzów i dzielić się swoimi uwagami poprzez social media takie jak Twitter czy Facebook.
Funkcję przygotował start-up Squawka. Firma ta stworzyła także specjalne oprogramowanie na ekran dotykowy, które pozwala prowadzącemu tą audycję i jego gościom korzystać ze statystyk, które mają im ułatwić komentowanie.
Zobaczymy kiedy takie nowinki techniczne zaczną na dobre gościć w polskiej telewizji. Wydaje się, że będziemy musieli jeszcze sporo poczekać.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Paulaner został partnerem zespołu Audi F1
Nowy zespół Audi F1 oraz browar Paulaner ogłosili długoterminowe partnerstwo. Umowa otwiera nowy rozdział dla Paulanera na globalnej scenie motorsportu.