Bayern wierny przewoźnikowi
Klub z Bawarii przedłużył o kolejne lata umowę, która wiązała go z jedną z linii lotniczych. Najwyraźniej pod jej skrzydłami piłkarze czują się bezpieczni.

Lufthansa już od dziewięciu lat współpracuje z Bayernem Monachium. Właśnie podpisano umowę, która tą kooperacje przedłuża o kolejne pięć lat. Na jej mocy do 2018 roku przewoźnik będzie zapewniał transport lotniczy piłkarzom klubu i sztabowi.
Co więcej jego logotyp będzie także widoczny na oficjalnym portalu internetowym klubu i na stadionie Allianz Arena. Zawodnicy i inni pracownicy klubu będą także „dostępni” dla firmy, która będzie mogła korzystać z ich wizerunku w ramach własnych akcji marketingowych.
Lufthansa będzie partnerem premium klubu podobnie jak: Audi, Coca-Cola, HypoVereinsbank, Imtech, Paulaner, Samsung, Yingli Solar i Bwin.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…