08.09.2025 11:08

Najbardziej szalony Deadline Day w historii. Rekordowe okno transferowe również dla Transfermarkt

Fin Lübbers, dyrektor marketingu portalu Transfermarkt i niedawny rozmówca SportMarketing.pl, zwraca uwagę na to, że to był nie tylko rekordowy Deadline Day pod względem wydanych pieniędzy. Co istotne, Transfermarkt odnotował również największe zasięgi na stronie internetowej w swojej historii. Prawdziwa skala sukcesu staje się jednak widoczna dopiero po uwzględnieniu wszystkich platform i tworzonych treści.

Fin Lübbers, dyrektor marketingu "Transfermarkt":
Autor zdjęcia: Fin Lübbers i Transfermarkt

Lübbers podaje statystyki:

– 975 postów w mediach społecznościowych na wszystkich kontach TM,

– 253 miliony wyświetleń w zaledwie 24 godziny w mediach społecznościowych,

– samo tureckie konto na Instagramie osiągnęło 115 milionów wyświetleń, przewyższając nawet konto globalne (50 milionów).

Na stronie internetowej:

– 201 opublikowanych artykułów,

– transmisje nt. transferów w wielu językach,

– ponad 100 wyprodukowanych filmów,

– niemiecki zespół telewizyjny transmitował na żywo aktualizacje na Twitchu.

Ważna rozmowa

Przypomnijmy, że na na finiszu okna transferowego na naszym portalu ukazał się wywiad z dyrektorem marketingu portalu Transfermarkt Finem Lübbersem: Tak działa „Transfermarkt”. Weryfikowany jest nawet… Fabrizio Romano.

Już wtedy dowiedzieliśmy się, jak rozwija się Transfermarkt:

Uniwersum mediów społecznościowych Transfermarkt urosło już do ponad 32 milionów obserwujących na ponad 60 kontach – na Instagramie, Facebooku, TikToku, X, Threads, WhatsApp, YouTube, a nawet Twitchu. Globalne kanały skupiają się przede wszystkim na największych gwiazdach i pięciu najlepszych ligach, żeby przyciągnąć szeroką publiczność. Konta krajowe – tak jak polskie – stanowią idealne uzupełnienie, prezentując ligi i zawodników z danego kraju – powiedział w rozmowie ze SportMarketing.pl Fin Lübbers.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing