Najbardziej szalony Deadline Day w historii. Rekordowe okno transferowe również dla Transfermarkt
Fin Lübbers, dyrektor marketingu portalu Transfermarkt i niedawny rozmówca SportMarketing.pl, zwraca uwagę na to, że to był nie tylko rekordowy Deadline Day pod względem wydanych pieniędzy. Co istotne, Transfermarkt odnotował również największe zasięgi na stronie internetowej w swojej historii. Prawdziwa skala sukcesu staje się jednak widoczna dopiero po uwzględnieniu wszystkich platform i tworzonych treści.
Lübbers podaje statystyki:
– 975 postów w mediach społecznościowych na wszystkich kontach TM,
– 253 miliony wyświetleń w zaledwie 24 godziny w mediach społecznościowych,
– samo tureckie konto na Instagramie osiągnęło 115 milionów wyświetleń, przewyższając nawet konto globalne (50 milionów).

Na stronie internetowej:
– 201 opublikowanych artykułów,
– transmisje nt. transferów w wielu językach,
– ponad 100 wyprodukowanych filmów,
– niemiecki zespół telewizyjny transmitował na żywo aktualizacje na Twitchu.

Ważna rozmowa
Przypomnijmy, że na na finiszu okna transferowego na naszym portalu ukazał się wywiad z dyrektorem marketingu portalu Transfermarkt Finem Lübbersem: Tak działa „Transfermarkt”. Weryfikowany jest nawet… Fabrizio Romano.
Już wtedy dowiedzieliśmy się, jak rozwija się Transfermarkt:
– Uniwersum mediów społecznościowych Transfermarkt urosło już do ponad 32 milionów obserwujących na ponad 60 kontach – na Instagramie, Facebooku, TikToku, X, Threads, WhatsApp, YouTube, a nawet Twitchu. Globalne kanały skupiają się przede wszystkim na największych gwiazdach i pięciu najlepszych ligach, żeby przyciągnąć szeroką publiczność. Konta krajowe – tak jak polskie – stanowią idealne uzupełnienie, prezentując ligi i zawodników z danego kraju – powiedział w rozmowie ze SportMarketing.pl Fin Lübbers.