Eileen Gu, mistrzyni olimpijska w narciarskim freestylu, zostaje twarzą TCL na świecie
Eileen Gu, sportowa ikona młodego pokolenia, mistrzyni olimpijska i jedna z najbardziej inspirujących osobowości współczesnego sportu, dołącza do rodziny TCL jako ambasadorka marki. To naturalne połączenie – pełna pasji i odwagi Eileen uosabia hasło TCL „Inspire Greatness”, a jej historia doskonale wpisuje się w styl życia, jaki marka chce upowszechniać na całym świecie.
W wieku zaledwie 18 lat Eileen sięgnęła po trzy olimpijskie medale i zapisała się w historii
narciarstwa dowolnego. Dziś, w nowej roli, chce razem z TCL dzielić się przesłaniem odwagi,
determinacji i otwartości na zmiany.
– Jestem niezwykle podekscytowana możliwością objęcia roli globalnej ambasadorki marki w zespole TCL – powiedziała Eileen Gu.
A następnie zaznaczyła:
– TCL podziela moje wyobrażenie o misji zmieniania świata dzięki pasji i odwadze. Za każdym razem, gdy wjeżdżam na stok, stawiam sobie nowe wyzwania w dążeniu do rozwoju. TCL prezentuje tę samą postawę dzięki swojej odważnej wizji i śmiałym innowacjom. Wraz ze zbliżającymi się Zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi Milano Cortina 2026, z radością będę celebrować z TCL każdą chwilę aspiracji i zwycięstwa.
To coś więcej niż zwykła współpraca
Partnerstwo z Eileen to także część szerszej inicjatywy „TCLforHer”, dzięki której marka
wspiera widoczność kobiet w kulturze i technologii. W ramach programu TCL sfinansowało już projekty edukacyjne i rozwojowe dla ponad 2000 młodych kobiet.
– Eileen Gu to sportsmenka, która przełamuje bariery – wyjaśnia Wei Xue, wiceprezes i
dyrektor ds. ESG w TCL Technology oraz przewodniczący TCL Charity Foundation.
I dodaje:
– Jej duch i pasja są spójne również z naszą wizją wspierania kobiet w osiąganiu niezwykłych celów. Czekamy z niecierpliwością na rozwój współpracy w drodze do przyszłorocznych Zimowych Igrzysk Olimpijskich.
W lutym TCL ogłosiło Światowe Partnerstwo Olimpijskie i Paraolimpijskie z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (MKOl) w ramach zapewnienia sprzętu audiowizualnego do użytku domowego i urządzeń AGD. Parę miesięcy później, w czerwcu TCL zostało uhonorowane wpisem na Ścianie Darczyńców w Muzeum Olimpijskim w Lozannie (Szwajcaria), gdzie odsłonięto pamiątkowy kamień upamiętniający wkład firmy.
Istotne występy
Z okazji Dnia Olimpijskiego TCL zainaugurowało także swoją pierwszą globalną kampanię, w której wystąpili członkowie słynnej grupy tanecznej Urban Theory. Wystąpili oni zarówno pod
Katedrą w Mediolanie, jak i w TCL Chinese Theatre w Hollywood, łącząc w dynamicznym filmie dwa miasta-gospodarzy igrzysk olimpijskich.
W obliczu nadchodzących zimowych IO Milano Cortina 2026, TCL będzie rozwijać swoje już 30-letnie dziedzictwo sportowe i wykorzystywać najnowocześniejsze technologie, aby wzbogacać doświadczenia zarówno kibiców, jak i sportowców. Cyfrowe ekrany firmy przeniosą magię igrzysk z aren sportowych do miliardów widzów na całym świecie. W ramach inicjatyw wspierających sportowców, TCL zapewni sprzęt AGD w Wioskach Olimpijskich oraz uruchomi platformę „Athlete Moments”, która umożliwi zawodnikom
natychmiastowe połączenie z bliskimi po zakończonych zawodach.