04.09.2025 08:29

Pozostał tydzień do rozpoczęcia pierwszej tury sprzedaży biletów na piłkarski mundial

Już za tydzień rozpocznie się pierwsza faza sprzedaży biletów na mistrzostwa świata w USA, Kanadzie i Meksyku w ramach której odbędzie się losowanie biletów przedsprzedażowych Visa. Kibice będą mieli pierwszą szansę, aby wziąć udział w mundialu.

Pozostał tydzień do rozpoczęcia pierwszej tury sprzedaży biletów na piłkarski mundial
Autor zdjęcia: FIFA

Kibice, którzy chcą wziąć udział w tym historycznym wydarzeniu, powinni zarejestrować się i założyć identyfikator FIFA ID na stronie FIFA.com/tickets, jeśli jeszcze tego nie zrobili. Po zarejestrowaniu się otrzymają powiadomienia o datach sprzedaży biletów i sposobie ich zakupu.

Udogodnienie ze strony Visa

Okres zgłoszeń do losowania przedsprzedażowego Visa rozpocznie się o godzinie 11:00 czasu wschodniego (17:00 czasu środkowoeuropejskiego) w środę, 10 września, i zakończy się o godzinie 11:00 czasu wschodniego (17:00 czasu środkowoeuropejskiego) w piątek, 19 września. Dzięki Oficjalnemu Partnerowi Technologii Płatniczej FIFA, kwalifikujący się posiadacze kart Visa mogą zalogować się w tym czasie za pomocą swojego identyfikatora FIFA ID, aby wziąć udział w losowaniu (zgodnie z regulaminem). Jako wyłączny dostawca płatności FIFA w pierwszej fazie sprzedaży biletów Visa zapewnia szybką, bezpieczną i bezproblemową obsługę płatności dla kibiców sportowych na całym świecie.

Konieczny wymóg

Losowanie przedsprzedażowe Visa podlega regulaminowi Visa, dostępnemu na stronie FIFA.com/tickets. Kibice muszą mieć ukończone 18 lat, aby wziąć udział, a zakup biletów nie jest wymagany do wzięcia udziału ani wygranej.

Ile kosztują bilety?

Na początku sprzedaży kibice będą mogli nabyć bilety na fazę grupową już od 60 dolarów, co zapewni im dostęp do turnieju, a najbardziej ekskluzywne miejsca będą kosztować nawet 6730 dolaro na finał – najważniejsze globalne starcie, w którym dwie najlepsze drużyny narodowe będą walczyć o Puchar Świata.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing