Falubaz wspiera komunikację kibiców
Na Facebooku powstają coraz częściej profile typu „spotting”. Na wprowadzenie takiego rozwiązania zdecydował się także żużlowy klub z Zielonej Góry.

Falubaz uruchomił profil Spotted:W69. Dzięki niemu wszyscy kibice tej drużyny, którzy będą przebywać na stadionie, na którym swoje mecze rozgrywają żużlowcy z Zielonej Góry będą mogli spokojnie się ze sobą komunikować i to anonimowo.
Kibice po zalogowaniu na profil dostaną możliwość wymieniania się uwagami dotyczącymi meczu czy zdjęciami ze stadionu. Dzięki temu będą mogli się poznać czy na przykład oferować sobie wspólny powrót do domu, by zmniejszyć koszty podróży.
Zobaczymy jak rozwiązanie to sprawdzi się w praktyce. Polscy kibice nie są tak zaangażowani w korzystanie z mediów społecznościowych jak ich amerykańscy odpowiednicy, więc całkiem możliwe, że profil nie będzie cieszył się popularnością.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…