Swiss Cup w barwach Jaguara
Brytyjski koncern motoryzacyjny Jaguar został sponsorem Swiss Cup - piłkarskiego pucharu ligowego w Szwajcarii. Umowa obejmuje rundę wiosenną obecnego sezonu.
Swiss Cup organizowany jest przez lokalną federację piłkarską. Umowa wynegocjowana przez IMG Switzerland pozwoli firmie z Coventry na ekspozycję swojego logo podczas wszystkich pozostałych rund rozgrywek do końca bieżącego sezonu.
Warunki finansowe umowy nie zostały ujawnione.
Finał tegorocznych zmagań zaplanowano na 20 maja na Stade de Suisse w Bernie.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…