Barcelona podbija YouTube. Wyprzedza NBA i FIFA
FC Barcelona wyprzedziła FIFA i NBA i osiągnęła 23,8 miliona subskrybentów na YouTube.
Barcelona zyskała wielu widzów, ponieważ na swoim kanale publikuje zróżnicowane treści. W ostatnim czasie za darmo można było też oglądać na żywo mecze podczas azjatyckiego tournee czy starcie z Como o Puchar Gampera. To ukłon w stronę kibiców, który przynosi klubowi zyski.
Treningi i materiały zza kulis
- Transmisje treningów, krótsze ujęcia zza kulis, jak “FULL LIVESTREAM: BARÇA TRAINING SESSION in KOBE” i w Seulu.
- Materiały z przygotowań drużyny, prezentacje nowych zawodników, itp.
Wyzwania i formaty rozrywkowe
- Krótkie challenge’e z udziałem zawodników – “Barça Emojis”, “7 Second Challenge”, gry i quizy – wszystkie w formie YouTube Shorts i pełnych formatów
- Wyścigi, zabawy, reakcje, np. “exploding balloons” i “tictactoe” między gwiazdami.
Wywiady i materiały storytellingowe
- Rozmowy z graczami, trenerami, MC’y, opowieści o klubie – pogłębione i tematyczne.
- Dokumentalne filmy, cykle typu Barça Notícies (aktualności), prezentacje stylu gry, klipy motywacyjne