Barcelona podbija YouTube. Wyprzedza NBA i FIFA
FC Barcelona wyprzedziła FIFA i NBA i osiągnęła 23,8 miliona subskrybentów na YouTube.
Barcelona zyskała wielu widzów, ponieważ na swoim kanale publikuje zróżnicowane treści. W ostatnim czasie za darmo można było też oglądać na żywo mecze podczas azjatyckiego tournee czy starcie z Como o Puchar Gampera. To ukłon w stronę kibiców, który przynosi klubowi zyski.
Treningi i materiały zza kulis
- Transmisje treningów, krótsze ujęcia zza kulis, jak “FULL LIVESTREAM: BARÇA TRAINING SESSION in KOBE” i w Seulu.
- Materiały z przygotowań drużyny, prezentacje nowych zawodników, itp.
Wyzwania i formaty rozrywkowe
- Krótkie challenge’e z udziałem zawodników – “Barça Emojis”, “7 Second Challenge”, gry i quizy – wszystkie w formie YouTube Shorts i pełnych formatów
- Wyścigi, zabawy, reakcje, np. “exploding balloons” i “tictactoe” między gwiazdami.
Wywiady i materiały storytellingowe
- Rozmowy z graczami, trenerami, MC’y, opowieści o klubie – pogłębione i tematyczne.
- Dokumentalne filmy, cykle typu Barça Notícies (aktualności), prezentacje stylu gry, klipy motywacyjne
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.