Oryginał jest tylko jeden. Bambi i adidas Superstar w kampanii o sile autentyczności
Są ikony, które nie przemijają. W swojej najnowszej kampanii marka adidas przypomina o sile ponadczasowego designu, celebrując dziedzictwo legendarnego modelu Superstar. W Polsce do projektu zaproszono Bambi – jedną z najbardziej autentycznych artystek młodego pokolenia.
The Original to podróż przez historię modelu Superstar, który narodził się w 1969 roku jako obuwie koszykarskie, by szybko przenieść się poza boisko – na ulice Nowego Jorku i sceny hip-hopowe. W późnych latach 90. model, z charakterystyczną, pogrubioną wyściółką języka, stał się ulubionym wyborem artystów, muzyków i skaterów, którzy przesuwali granice w kulturze.
Wykorzystując motyw „żywej sceny” i utrzymane w dramatycznym, czarno-białym kontraście wizualizacje, marka podkreśla ponadczasowość i surową formę produktu. W centrum uwagi stawia ideę bycia prawdziwym „Original Icon”. Na świecie bohaterami kampanii są gwiazdy, które zrewolucjonizowały swoje dziedziny: ikona rapu Missy Elliott, legenda kina Samuel L. Jackson, pionier skateboardingu Mark Gonzales, gwiazda K-popu JENNIE czy sensacja NBA Anthony Edwards.

W Polsce to właśnie Bambi stała się symbolem tej idei. Jej artystyczna ewolucja – od debiutu w SBM Starter po dzisiejsze multiplatynowe płyty oraz status ikony stylu – to historia wierności własnym zasadom. Bambi nie podąża za trendami, lecz sama je kreuje. Dzięki temu w naturalny sposób uosabia niezależność wpisaną w DNA modelu Superstar. W swoich tekstach potrafi być ostra, intymna, ironiczna i bardzo bezpośrednia. Jej styl, zakorzeniony w modzie ulicznej, swobodnie łączy sportowy luz z wyrazistymi dodatkami i wzorami, często nawiązującymi do jej muzycznej tożsamości.
Niesztampowe podejście
Podobnie jak legendarne buty, Bambi wymyka się sztywnym kategoriom i nosi klasykę na własnych zasadach. Wraz z kampanią The Original powracają Superstary w dwóch klasycznych wersjach kolorystycznych. Pojawia się również kultowy dres Firebird, który od 1967 roku jest nieustannie reinterpretowany przez pionierów stylu na całym świecie.
Najnowsza kampania The Originals z Bambi realizowana będzie w kanałach digital (YouTube, display, Spotify), social media (Instagram, TikTok, Facebook, Pinterest), OOH, oraz na muralach. Za kreację odpowiada agencja kreatywna 180heartbeats + Jung von Matt, zakup mediów zrealizował EssenceMediacom, a działania public relations prowadzi BrandLab PR.
Produkty dostępne są w adidas Brand Center Warsaw, sklepach partnerskich oraz na
www.adidas.pl
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.