United otwiera się na Azję
Manchester United FC ogłosił podpisanie trzyletniej umowy sponsorskiej z japońskim producentem farb - firmą Kansai. To pierwszy oficjalny partner tego typu.

Założona w 1918 roku firma jest numerem jeden na japońskim i afrykańskim rynku producentów farb samochodowych, przemysłowych, dekoracyjnych i ochronnych.
Kansai posiada osiemnaście oddziałów na całym świecie, sprzedając swoje produkty w Afryce, Indiach, Chinach, Japonii i Europie.
– Globalny zasięg klubu, kibiców i sponsorów przyczyni się do podniesienia rangi Kansai, a także umożliwi współpracę całej społeczności United za pośrednictwem nowych, interesujących możliwości. – mówi Richard Arnold, dyrektor handlowy klubu, który w ostatnich dniach miał sporo pracy.
"Czerwone Diabły" związały się w ostatnich dniach z innymi przedstawicielami tego regionu – marką Wahaha i China Construction Bank.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…