SharkNinja i Formuła 1 – współpraca z kinem w tle
SharkNinja faktycznie właśnie znalazło się w centrum uwagi w Hollywood – i to wszystko dzięki kinowej produkcji o Formule 1
SharkNinja ogłosiło partnerstwo z produkcją Apple Original Films i Warner Bros. – wspiera w filmie drużynę wyścigową APXGP, która jest na ekranach od 27 czerwca (IMAX i kina). Na współpracę składa się ekskluzywna, czarno‑złota linia produktów Shark i Ninja: m.in. robot odkurzacz z mopem, wentylator Mist, maszyna do lodów Ninja CREAMi® czy urządzenia do stylizacji włosów Shark FlexStyle®, dostępne przez ograniczony czas na oficjalnych stronach marki
SharkNinja była obecna m.in. na premierach w Nowym Jorku i Miami, organizowanych z okazji premiery filmu, z udziałem Damsona Idrisa i innych twórczych osób – co podkreśliło ich wejście do świata Hollywood.
Wspólne idee
Ta marka podkreśla, że wartości APXGP – szybkość, moc, technologia – idealnie współgrają z DNA ich produktów. CEO Mark Barrocas mówi o „problems‑solving innovation” i podnoszeniu poprzeczki – teraz również w świecie popkultury i filmu