Gangnam Style w Super Bowl
Firma Wonderful Pistachios będzie reklamować się podczas najbliższego finału Super Bowl. W jej spocie wykorzystana zostanie popularność \"Gangnam Style\".
Producent spożywczy potwierdził, że wykupił 30-sekundowy spot podczas najbliższego finału Super Bowl. Wystąpi w nim koreański raper Psy, który bije rekordy popularności ze swoim utworem "Gangnam Style".
Wideo nakręcone zostało w minionym tygodniu w North Hollywood. Oznacza to debiut tej marki podczas przerwy finałowego meczu NFL i doprowadziło do pierwszego komercyjnego projektu tego artysty na terenie USA.
– On przeniknął do kultury Stanów Zjednoczonych. Wiedzieliśmy, że Super Bowl wymaga czegoś specjalnego. – mówi Marc Seguin, wiceprezes ds. marketingu Wonderful Pistachios.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…