12.06.2025 12:16

Bilety na mecz otwarcia Klubowych Mistrzostw Świata za 4 dolary. Desperacja FIFA

Najnowsze próby FIFA, mające na celu wypełnienie Hard Rock Stadium na mecz otwarcia Klubowych Mistrzostw Świata, pomiędzy Interem Miami a egipską drużyną Al-Ahly obejmują oferowanie studentom z lokalnej uczelni pojedynczego biletu za 20 dolarów, z obietnicą otrzymania do czterech bezpłatnych wejściówek.

Apr 27, 2024; Foxborough, Massachusetts, USA; Inter Miami CF midfielder Lionel Messi (10) in the second half against the New England Revolution at Gillette Stadium. Mandatory Credit: Eric Canha-USA TODAY Sports/Sipa USA
2024.04.27 Foxborough
pilka nozna amerykanska liga MLS
MLS: Inter Miami CF at New England Revolution
Foto Eric Canha-USA TODAY Sports/SIPA USA/PressFocus

!!! POLAND ONLY !!!
Autor zdjęcia: PressFocus

W zeszłym tygodniu The Athletic ujawniło, że na mecz inauguracyjny, który odbędzie się w sobotni wieczór, wciąż nie sprzedano dziesiątek tysięcy biletów. Dodajmy, że mowa o spotkaniu, w którym prawdopodobnie wystąpi Lionel Messi, lider Interu Miami. Hard Rock Stadium ma pojemność 65 326. FIFA zaprzeczyła, że ​​na mecz sprzedano mniej niż 20 000 biletów, twierdząc, że liczba ta jest „znacznie wyższa”, ale nie podała konkretnej liczby.

Owocna współpraca

Teraz jednak wysłano e-maile z promocjami do osób powiązanych z Miami Dade College, które ogłosiło współpracę z FIFA w kwietniu 2024 r. Obejmuje to możliwość odbycia stażu w biurze FIFA w Miami, podczas gdy muzeum FIFA wypożycza eksponaty do college’u. Według ogłoszenia FIFA o partnerstwie sprzed roku Miami Dade College ma obecnie ponad 100 000 studentów.

FIFA we współpracy z Miami Dade College zapewnia do czterech bezpłatnych biletów na mecz otwarcia KMŚ przy zakupie jednego biletu w obniżonej cenie studenckiej 20 dolarów. Osoby, które odpowiedzą, są proszone o podanie swojego maila studenckiego podczas korzystania z zakupu.

Jeśli studenci zdobędą pięć biletów, będą mogli obejrzeć Messiego za jedyne 4 dolarów za miejsce, co jest okazją dla lokalnej społeczności, ale to też bardzo odległe od pierwotnych oczekiwań FIFA, gdy przedstawiała ten turniej jako najbardziej pożądane trofeum w światowej piłce klubowej.

Jak wcześniej informował The Athletic, FIFA sprzedała bilety w sprzedaży ogólnej na odnowione 32-drużynowe Club World Cup w ramach dynamicznego modelu cenowego, systemu, w którym ceny wahają się w zależności od popytu, a spadające ceny na niektóre mecze wskazują na problemy FIFA ze sprzedażą biletów.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing