22.05.2025 09:41

Robert Lewandowski promuje film z Tomem Cruisem

The Final Reckoning to ósmy film akcji z serii Mission: Impossible. Tym razem w jego promocję zaangażował się nieoczekiwanie Robert Lewandowski.

Robert Lewandowski of FC Barcelona celebrates his goal during the La Liga EA Sports match between FC Barcelona and Girona FC played at Lluis Companys Stadium on December 10, 2023 in Barcelona, Spain. (Photo by Sergio Ruiz / pressinphoto / Sipa USA)PHOTO)
2023.12.10 Barcelona
pilka nozna liga hiszpanska
FC Barcelona - Girona FC
Foto Sergio Ruiz/pressinphoto/SIPA USA/PressFocus

!!! POLAND ONLY !!!
Autor zdjęcia: PressFocus

Lewandowski w specjalnym nagraniu mówi o misji, jaką od lat musi wypełniać na boisku. A w osiągnięciu celów sportowych pomagają mu różne czynniki. Wśród nich napastnik Barcelony i reprezentacji Polski wymienia pracę na treningach czy dbałość o relacje wewnątrz zespołu. W tle, gdy słyszymy wypowiedź polskiego napastnika, pojawiają się sceny z filmu, co jest oczywistą aluzją i analogią do postaci granej przez Toma Cruise’a, która na ekranie uosabia dzielność i poświęcenie.

Dawid Prokopowicz, ekspert w dziedzinie marketingu online, z wieloletnim doświadczeniem w Google, uważa, że ze strategicznej perspektywy wpływ takich aktywności popularnych sportowców w mediach społecznościowych na sukces filmowy jest coraz bardziej zauważalny. Badania wskazują, że obecność tego typu treści w mediach społecznościowych ma statystycznie istotne przełożenie na przychody z biletów.

Sportowy akcent w życiu aktora

Przypomnijmy, że będący gwiazdą Hollywood Cruise skradł show podczas ceremonii zamknięcia igrzysk olimpijskich w Paryżu, gdzie dał prawdziwy popis.

Wybór amerykańskiego aktora do tej roli nie może szokować, zważywszy na to, że kolejne igrzyska odbędą się w USA, a ściślej w Los Angeles. W każdym razie jego wyczyn zachwycił widzów z całego świata i odbił się szerokim echem chociażby w mediach społecznościowych.

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski