Robert Lewandowski promuje film z Tomem Cruisem
The Final Reckoning to ósmy film akcji z serii Mission: Impossible. Tym razem w jego promocję zaangażował się nieoczekiwanie Robert Lewandowski.
Lewandowski w specjalnym nagraniu mówi o misji, jaką od lat musi wypełniać na boisku. A w osiągnięciu celów sportowych pomagają mu różne czynniki. Wśród nich napastnik Barcelony i reprezentacji Polski wymienia pracę na treningach czy dbałość o relacje wewnątrz zespołu. W tle, gdy słyszymy wypowiedź polskiego napastnika, pojawiają się sceny z filmu, co jest oczywistą aluzją i analogią do postaci granej przez Toma Cruise’a, która na ekranie uosabia dzielność i poświęcenie.
Dawid Prokopowicz, ekspert w dziedzinie marketingu online, z wieloletnim doświadczeniem w Google, uważa, że ze strategicznej perspektywy wpływ takich aktywności popularnych sportowców w mediach społecznościowych na sukces filmowy jest coraz bardziej zauważalny. Badania wskazują, że obecność tego typu treści w mediach społecznościowych ma statystycznie istotne przełożenie na przychody z biletów.
Sportowy akcent w życiu aktora
Przypomnijmy, że będący gwiazdą Hollywood Cruise skradł show podczas ceremonii zamknięcia igrzysk olimpijskich w Paryżu, gdzie dał prawdziwy popis.
Wybór amerykańskiego aktora do tej roli nie może szokować, zważywszy na to, że kolejne igrzyska odbędą się w USA, a ściślej w Los Angeles. W każdym razie jego wyczyn zachwycił widzów z całego świata i odbił się szerokim echem chociażby w mediach społecznościowych.