Gillette wchodzi w grę
Po tym jak firma Gillette uruchomiła na portalu YouTube swój kanał piłkarski o nazwie Gillette Football Club przedstawiciele marki postanowili pójść krok dalej i…

…rozpocząć kooperację z firmą, która stworzyła jedną z najciekawszych, piłkarskich gier dostępnych na przeglądarki internetowe. Mowa o brytyjskiej firmie We R Interactive, która stworzyła grę I AM PLAYR będącą bezsprzecznym hitem.
Ponad 6 milion osób w wieku od 16-34 lat gra już w tą grę, która często nagradzana była przez różnego rodzaju kapituły. Internauci wcielają się w postać piłkarza i rozwijają jego karierę. Co ciekawe gra zrealizowana jest w technologii 3D i nie ogranicza się jedynie do boiskowych wydarzeń – swoją postać zabrać można nawet do nocnego klubu.
Od tej pory I AM PLAYR będzie pierwszą i jedyną oficjalną grą Gillette Football Club – piłkarskiego kanału na YouTube uruchomionego niedawno przez producenta akcesoriów do golenia.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.