Mięsna inspiracja
Mizuno w dość ciekawy sposób reklamuje swoje najnowsze buty przeznaczone do biegania. Zdaniem projektantów inspiracją do ich powstania były ludzkie mięśnie.

Dlatego też stworzono plakaty, na których umieszczone zostało „zdjęcie” ludzkiej nogi podczas biegu, a mówiąc dokładniej pracujących pod skórą mięśni biegacza.
Dzięki dobrej pracy grafików mięśnie łydki i ścięgno Achillesa bardzo płynnie przechodzą w… najnowszy model obuwia marki Mizuno.
Obok umieszczono napisy głoszące, że żadna inna firma nie bada ciała biegaczy, które było inspiracją tego obuwia tak dokładnie jak Mizuno. Całość przykuwa uwagę, a to niewątpliwie dobrze.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…