18.02.2025 13:51

Marka stworzona przez Leo Messiego została partnerem Interu Miami

Berry Copa Crush z firmy Más+ to produkt reklamowany jako owocowe nawodnienie dla mistrzów. Napój, który wymyślił Leo Messi, zapewnia bogatą mieszankę smaków jagód, a teraz Argentyńczyk nawiązał współpracę z Interem Miami w aspekcie biznesowym.

Sep 3, 2023; Los Angeles, California, USA; Inter Miami forward Lionel Messi (10) before playing against Los Angeles FC at BMO Stadium. Mandatory Credit: Gary A. Vasquez-USA TODAY Sports/Sipa USA
2023.09.03 Los Angeles
pilka nozna amerykanska liga MLS
MLS: Inter Miami CF at Los Angeles FC
Foto Gary A. Vasquez-USA TODAY Sports/SIPA USA/PressFocus

!!! POLAND ONLY !!!
Autor zdjęcia: PressFocus

Messi niespełna rok temu wprowadził na rynek bezalkoholową markę „napoju nawadniającego” o nazwie Más+. Założył Más+ Next Generation Beverage Co. we współpracy z właścicielem marki White Claw, Markiem Anthonym Brandsem.

Zawartość produktu

Napój jest opisywany jako „zrównoważona mieszanka elektrolitów, witamin i minerałów”. Más+ występuje w czterech smakach: Miami Punch, Orange d’Or, Berry Copa Crush i Limon Lime League. Dostępny jest w butelkach o pojemności 500 ml. Każda butelka Más+ zawiera 10 kalorii i 1 gram cukru trzcinowego.

Ewenement na świecie

Teraz marka stworzona przez Messiego została oficjalnym partnerem Interu Miami, klubu, w którym występuje Argentyńczyk. To bardzo rzadka sytuacja w zawodowym sporcie.

Ładowanie akumulatorów

Messi jest teraz w trakcie przygotowań do nowego sezonu MLS. Rozgrywki za oceanem trwają od od marca do listopada i składają się z dwóch części. W pierwszej każdy zespół rozgrywa 34 mecze, co w sumie daje 306 spotkań ligowych. Po zakończeniu tej części odbywa się faza play-off, co oczywiście jest typowe dla amerykańskiego sportu.

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski