Granger wraca do gry
Były szef polityki społecznościowej Red Bull Racing - David Granger - będzie pracownikiem agencji marketingowej Bell+Watson. Czy wróci do Formuły 1?
Granger dołączył do występującego w Formule 1 zespołu w 2005 roku, w którym opracował system komunikacji z kibicami zespołu. Po wprowadzeniu na rynek "Red Bulletin" przeszedł do Scuderia Toro Rosso, gdzie odpowiedzialny był za kanały społecznościowe.
W sezonie 2011/2012, Red Bull Racing miał dzięki niemu najwyższą liczbę kliknięć "Lubię to" ze wszystkich zespołów w padoku, a liczba zwolenników na Twitterze wzrosła o 180%.
– To był zaszczyt pracować z taką marką, która dąży do sukcesów. Szybko osiągnęliśmy cel w internecie, ale ja chce stawiać sobie nowe wyzwania. – stwierdził Granger.
Bell+Watson działać będzie z wieloma podmiotami biznesowymi w zakresie opracowania systemów komunikacyjnych.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…