Flaga USA z koszulek MU
Pomysłowość – to słowo klucz do działań w marketingu. Takową wykazał się AON, amerykański ubezpieczyciel oraz sponsor Manchesteru United.

Na koniec przygotowań przedsezonowych „Czerwonych Diabłów” w Stanach Zjednoczonych amerykański potentat ubezpieczeniowy przygotował niezwykłą instalację artystyczną.
Otóż stworzono z koszulek United flagę Stanów Zjednoczonych. Spot został przygotowany przez Origin Creative. Można to zobaczyć na filmiku poniżej:
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…