Piłkarski YouTube
YouTube kolejny raz pokazuje, że chce sformalizować swój związek z piłką nożną. Portal z materiałami wideo uruchomi również kanał piłkarski.

YouTube rozpoczyna współpracę z agencją MP&Silva i Rightster, w sprawie utworzenia specjalnego kanału z materiałami piłkarskimi.
Na antenie "Love Football" pojawić się mają skróty meczowe ze spotkań włoskiej Serie A, francuskiej Ligue 1, amerykańskiej MLS, brazylijskiej Campeonato Brasileiro Serie A i angielskich Championship, FA Cup i Capital One Cup.
Użytkownicy serwisu będą mogli subskrybować swoje ulubione kanały. Pojawiać się będą bowiem na nich także wywiady z zawodnikami i trenerami.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…