Montpellier w rytmie rapu
Wati-b to label zajmujący się francuskim rapem. Teraz będzie współpracował z Montpellier HSC, a jego logo zostanie umieszczone na strojach piłkarzy.

Niedawno władze francuskiej ligi piłkarskiej wydały zgodę na umieszczanie na tylniej części spodenek piłkarzy reklam sponsorów.
Oczywiście większość klubów postanowiła z tej możliwości na powiększenie budżetu skorzystać. Nie inaczej zrobił także klub Montpellier HSC. Tym samym logo firmy pojawi się także w Lidze Mistrzów, gdyż MHSC to mistrz Francji.
Sponsor będzie dość nietypowy bo będzie nim wytwórnia zajmująca się promocją artystów wykonujących rap Wati-b. W swoim portfolio mają między innymi Sexion D`Assaut, Dawalę (założyciel), czy Dry.
Warto dodać, że to nie pierwsza taka kooperacja. W zeszłym roku logo firmy odzieżowej Unkut należącej do francuskiego rapera Booba pojawiło się na banerach na stadionie Parc des Princes w Paryżu, gdzie swoje mecze rozgrywa Paris Saint-Germain.
Z kolei logotyp rapera Kool Shen`a w 2009 roku mogli podziwiać sympatycy Olympique Lyon na koszulkach swojej drużyny w meczu z Olympique Marsylia. Było to o tyle istotne, iż były reprezentant składu Supreme NTM jest kibicem PSG, największego "wroga" marsylczyków.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.