Twins promują klub smartfonem
Baseballowy zespół Minnesota Twins wpadł na ciekawy sposób promocji zespołu. Fani obecni na stadionie, mogą angażować się w grę znacznie bardziej, niż dotychczas.

Zespół przy współpracy z MLB Advanced Media przygotował aplikację "At the Plate", która pozwala na aktywne wspieranie swojego zespołu.
Jego idea jest prosta – kibice obecni na stadionie przewidują, co za chwilę się na nim wydarzy. Za trafne typowania zgarniają punkty, a uczestnik z ich największą liczbą wygrywa. Do odbioru nagrody konieczne jest okazanie biletu z danego spotkania.
– Nowa gra jest fajną drogą interakcjiz fanami. Telefon, zamiast odwracać uwagę od gry, pomaga skupić się jeszcze bardziej na meczu. – mówi John Avenson, wicedyrektor ds. technologii klubu.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
zondacrypto rozpoczyna współpracę z inspirującym sportowcem
zondacrypto, wiodąca regulowana europejska giełda walut cyfrowych, rozpoczyna współpracę ambasadorską z włoskim parakolarzem Andreą Pusaterim. Partnerstwo ma na celu dalsze wzmocnienie obecności giełdy w świecie kolarstwa i wspieranie sportowych ambicji osób z niepełnosprawnościami.



