Droga piłka i kij
Informowaliśmy już o rekordowych cenach jakie osiągały pamiątki sportowe. Ich grono ciągle się jednak powiększa. Tym razem sprzedano piłkę i kij do gry w baseball.

Jak wiadomo w Polsce sprzedaje się setki kijów do gry w tą dyscyplinę jednak niestety nikt nie jest zainteresowany kupnem piłek – bo niby po co? Przecież nikt nie zamierza tego sportu uprawiać.
Inaczej sytuacja wygląda w USA gdzie pamiątki związane z baseballem sportu osiągają astronomiczne ceny – nawet jeśli są to „jedynie piłki”.
Właśnie sprzedano za rekordową kwotę 62,6 tysięcy dolarów (ponad 214 tysięcy złotych) 84-letnią piłkę do gry w baseball. Kiedyś korzystał z niej słynny Lou Gehring występujący w New York Yankees.
Jeszcze więcej przyszło zapłacić za historyczny kij. Pochodzący z lat dwudziestych kij sprzedano za kwotę 253 tysiący dolarów (862 tysiące złotych). Wcześniej wymachiwał nim legendarny Tya Cobba. Nowy nabywca kupił go dla swojego 2-letniego synka. Maluch z pewnością kiedyś doceni wagę tego gestu…
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…