Linie lotnicze wspierają tajski sport
Filia AirAsia zlokalizowana w Tajlandii wspierać będzie tutejszą piłkę nożną. Pieniądze przewoźnika lotniczego będą pomagać w rozwoju ligi piłkarskiej.
Tajskie AirAsia weźmie pod swoją opiekę dwie najwyższe klasy rozgrywkowe piłki nożnej na terenie Tajlandii. Niespełna dwa miliony dolarów mają zostać przeznaczone na wsparcie marketingu sportowego klubów w przyszłym roku.
Firma współpracować będzie z dziewięcioma klubami oraz zajmować się programami szkolenia młodzieży. Prawie półtora miliona dolarów przeznaczone zostanie również na organizację koncertów muzycznych.
– Mimo tego, że Thai AirAsia znane jest na rynku azjatyckim, wiele osób w ankietach sugeruje, że o nas nie słyszało. Musimy się bardziej reklamować, a ta umowa ma taki cel – powiedział dyrektor naczelny linii, Tassapon Bijleveld.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…