Brytyjskie Moto GP pod egidą Hertz
Korporacja Hertz, światowy lider na rynku wynajmu samochodów, został sponsorem tytularnym tegorocznego Moto GP na brytyjskim torze Silverstone.

Firma była już w 2010 roku dostawcą sprzętu i pojazdów dla motocyklowych mistrzostw świata.
– Wielka Brytania to światowa arena sportowa w tym roku, dlatego jestem dumny z tego, że Hertz został sponsorem tytularnym zawodów. – stwierdził Michel Taride, prezes Hertz International i wiceprezes Hertz Corporation.
Jako sponsor tytularny, Hertz będzie korzystać ze znacznej ekspozycji medialnej poprzez obrandowanie torów, trybun i odzieży ekipy technicznej.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…