Red Bull współpracuje z niedawnym rywalem
Były sponsor tytularny Williamsa - firma AT&T - ponownie wchodzi do Formuły 1. Tym razem wybór padł na stajnię z logiem Red Bulla.
Partnerstwo zostało oficjalnie potwierdzone podczas Grand Prix w Monaco, gdzie wygrał kierowca Red Bulla – Mark Webber.
Zadaniem zespołu AT&T będzie dostarczenie zespołowi zaawansowanych usług sieciowych ukierunkowanych na szerokopasmowe połączenia na torze i w fabryce Red Bull Racing.
– Red Bull Racing jest zadowolone ze współpracy z innowacyjną firmą AT&T. Byliśmy już klientami tej globalnej i renomowanej marki, a doświadczenia jakie wynieśliśmy ze współpracy napawają nas optymizmem. – mówi Christian Horner, szef zespołu.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…