Tygrysy łamią bariery
Media społecznościowe stają się coraz popularniejsze w świecie sportu. Pierwszy sukces na Facebooku zanotował zespół Detroit Tigers.
Ekipa Detroit Tigers osiągneła w miniony weekend milion fanów na Facebooku. Oznacza to, że drużyna przekroczyła ten próg jako pierwszy zespół w American League Central a dzesiąty w całej Major League Baseball.
– Media społecznościowe są integralną częścią współpracy z fanami a my nieustannie poszukujemy nowych sposobów bezpośredniego zaangażowania ludzi w klub. – stwierdziła Ellen Hill Zeringue, prezes ds. marketingu "Tygrysów".
W związku z ogromną ilości kibiców udzielających się na oficjalnym profilu klubowym została uruchomiona loteria.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…