Nietypowa reklama
ITV przygotowała specjalny spot reklamowy z myślą o Euro 2012. W sentymentalnym materiale przypomina… najgorsze momenty reprezentacji Anglii.

Spot reklamowy pokazuje najbardziej traumatyczne wydarzenia z występów reprezentacji Anglii podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Materiał sięga nawet do archiwalnych filmów z 1966 roku.
Kampania nosi tytuł: „What Dreams Are Made Of” („Z czego zbudowane są marzenia”). Spot ma poruszać wyobraźnię kibiców i zmuszać do zastanowienia nad tym jak szczęśliwi byliby gdyby choć raz wszystko poszło po ich myśli.
Anglicy będą mogli przypomnieć sobie między innymi przestrzelony karny w wykonaniu Garetha Southgate’a podczas Mistrzostw Europy z 1996 roku. Bohaterem filmiku jest także strzał Tomasa Brolina, który pogrążył anglików w 1992 roku.
W telewizji spot pojawi się jeszcze w tym miesiącu. Zobaczymy jaką reakcję wzbudzi wśród kibiców, którzy pełni nadziei spoglądają na przyszłość angielskiej piłki i najchętniej zapomnieliby o tych wydarzeniach.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…