Szybka Chelsea FC
Finalista tegorocznej Ligi Mistrzów pozyskał kolejnego partnera chętnego do współpracy. Będzie nim team F1 – Sauber Formula One. Kooperacja rozpoczyna się już niebawem.

Symbole klubu piłkarskiego mają być widoczne na bolidach teamu Sauber już od najbliższego wyścigu Grand Prix, który odbędzie się 13 maja w Hiszpanii.
W zamian logo teamu F1 zostanie umieszczone na bandach reklamowych wokół boiska na Stamford Brigde.
– To współpraca unikatowa na skalę światową. Jako pierwsi łączymy klub piłkarski i zespół F1. Łącząc dwa najbardziej rozwinięte dyscypliny sportowe na świecie i jednocząc naszych fanów – skomentował rozpoczęcie współpracy Ron Gourlay – dyrektor wykonawczy Chelsea FC.
Obie strony umowy nie ujawniły jednak czy wymianie reklam towarzyszyć będzie przepływ gotówki. Nic nie wiadomo bowiem o tym czy któraś ze stron wspierać będzie finansowo swojego partnera.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…