Nike pobiega po Londynie
Nike będzie sponsorem tytularnym brytyjskiego biegu \"10K\" po ulicach Londynu. Tegoroczna edycja zgromadzić ma 25 tysięcy fanów biegania.
Ambasadorem zawodów będzie rekordzistka świata w maratonie – Paula Radcliffe. Amatorzy biegania zmierzą się ze sobą na ulicach Londynu 8 lipca 2012 roku.
Nike przygotuje na dedykowanym profilu na Facebooku materiały szkoleniowe i porady elitarnych sportowców, które pomogą w treningach przed tym wydarzeniem. Pojawią się tutaj również analizy odzieży, która może się wówczas przydać.
Nike uruchomić ma również program pozwalający monitorować swoje przygotowania do biegu. – Pomoc Nike jest nieoceniona w dążeniu do bycia lepszym sportowcem. Ponadto, Londyn potrafi inspirować do ciężkiej pracy. – mówi Paula Radcliffe.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…