Tęczowe bolidy Formuły 1
Formuła 1 wystartowała z kampanią #WeRacesAsOne. To ma być odpowiedź serii na wydarzenia światowe.
Akcja skupi się na problemach związanych z pandemią COVID-19, a także nierównością rasową.
Te działania ma być widać. Jak? Otóż już podczas weekendu wyjściowego w Austrii, w trakcie którego w końcu rozpocznie się sezon 2020, zespoły, jak i sponsorzy podziękują kluczowym pracownikom i osobom, lokując tęcze na bolidach oraz wokół toru.
Według założeń kampanii ma to być symbol zbliżenia się społeczeństwa. „ Gdy Formuła 1 powraca po czteromiesięcznej przerwie, uważamy, że musimy powrócić z dodatkowym celem i determinacją, aby rozwiązać główne problemy, przed którymi stajemy jako sport, ale także społeczeństwo. Kwestie te są ważne dla długoterminowej przyszłości naszego sportu, ale mają również duży wpływ na społeczności, w których ścigamy się oraz na kraje z całego świata” – brzmi komunikat serii.
#WeRaceAsOne ma oddziaływać długoterminowo. F1 od teraz ma mocniej angażować się w problemy społeczne.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Paulaner został partnerem zespołu Audi F1
Nowy zespół Audi F1 oraz browar Paulaner ogłosili długoterminowe partnerstwo. Umowa otwiera nowy rozdział dla Paulanera na globalnej scenie motorsportu.