Apple postawi mocniej na sport?
Wszystko wskazuje na to, że Apple chce położyć duży nacisk na treści sportowe na żywo, w szczególności poprzez usługę Apple TV+.
Można tak sądzić po zatrudnieniu Jamesa DeLorenzo, który był szefem sportu w Amazon Video, a także wiceprezesem Audible.
Do za sprawą DeLorenzo Amazon zyskało do portfolio Thursday Night Football od National Football League. Z kolei w marcu porozumiano się z YES Network, by w Prime Video transmitować 21 meczów New York Yankees w sezonie 2020 Major League Baseball.
Co prawda, nie jest powiedziane, że Apple TV+ od razu zyska wiele praw medialnych, ale z całą pewnością to ruch, który ma pozwolić na pościg za Amazon Prime Video, Disney+, czy Netflix.
Zarazem, Apple jeszcze nie skomentowało tych informacji. Póki co, wieści przekazał „Recode Media”.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.