FC Barcelona w kooperacji z Netflix
Piłkarski gigant - FC Barcelona - zawarła umowę z potentatem medialnym. Jej celem jest poszerzenie zasięgu serialu dokumentalnego „Matchday”.

Dzięki kooperacji z platformą Netflix produkcja zadebiutowała w Kanadzie, Argentynie, Brazylii, Meksyku, Chile, Kolumbii i innych krajach Ameryki Łacińskiej.
Serial został stworzony przez Barça Studios i prezentuje wcześniej nieujawniane ujęcia z codziennego życia piłkarzy. Seria składa się z ośmiu 45-minutowych odcinków. Koncentrują się one na ośmiu kluczowych meczach w sezonie 2018/19.
„Matchday” miał premierę 29 listopada zeszłego roku w Japonii i Europie za pośrednictwem Rakuten TV. To platforma VOD głównego sponsora FC Barcelony. Rakuten posiada też prawa do serii w regionie Azji i Pacyfiku i USA.
Barça Studios pracuje obecnie nad drugim sezonem serialu.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
zondacrypto rozpoczyna współpracę z inspirującym sportowcem
zondacrypto, wiodąca regulowana europejska giełda walut cyfrowych, rozpoczyna współpracę ambasadorską z włoskim parakolarzem Andreą Pusaterim. Partnerstwo ma na celu dalsze wzmocnienie obecności giełdy w świecie kolarstwa i wspieranie sportowych ambicji osób z niepełnosprawnościami.



