FC Barcelona w kooperacji z Netflix
Piłkarski gigant - FC Barcelona - zawarła umowę z potentatem medialnym. Jej celem jest poszerzenie zasięgu serialu dokumentalnego „Matchday”.
Dzięki kooperacji z platformą Netflix produkcja zadebiutowała w Kanadzie, Argentynie, Brazylii, Meksyku, Chile, Kolumbii i innych krajach Ameryki Łacińskiej.
Serial został stworzony przez Barça Studios i prezentuje wcześniej nieujawniane ujęcia z codziennego życia piłkarzy. Seria składa się z ośmiu 45-minutowych odcinków. Koncentrują się one na ośmiu kluczowych meczach w sezonie 2018/19.
„Matchday” miał premierę 29 listopada zeszłego roku w Japonii i Europie za pośrednictwem Rakuten TV. To platforma VOD głównego sponsora FC Barcelony. Rakuten posiada też prawa do serii w regionie Azji i Pacyfiku i USA.
Barça Studios pracuje obecnie nad drugim sezonem serialu.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.