Reklamy piwa na rosyjskich stadionach
Rosyjski rząd jest na etapie zmiany prawa w związku ze zbliżającymi się w Rosji Mistrzostwami Świata, które mają się tam odbyć w 2018 roku.

Rosyjskie prawo nie zezwala na reklamowanie kompanii piwowarskich na stadionach – browary to jednak główni sponsorzy FIFA i MŚ, a co za tym idzie, ich reklamy muszą się znaleźć na stadionach.
Władimir Putin, premier Rosji, zapowiedział, że nie będzie żadnych problemów ze zmianami rosyjskich przepisów w tym względzie.
To niewątpliwie dobra wiadomość dla FIFA, która wciąż walczy z brazylijskim rządem (Brazylia będzie organizatorem MŚ w 2014 roku), który nie chce zaakcpetować wielu nardzucanych przez międzynarodową federację zapisów, w tym sprzedaży i reklamy piwa na stadionach.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…