NBA sprzedaje licencjonowane maseczki
National Basketball Association I Women’s National Basketball Association zawarły umowę z Fanatics.
Na jej mocy sieć sprzedaży zyskała prawa do licencjonowany maseczek na twarz. Co ważne, każda z czołowych lig zawodowych w USA opierała się tworzeniu takiego „gadżetu”, uważając, że jest to niewłaściwe.
Jednak NBA, WNBA i ich partner ecommerce uznali, że warto podejść do tematu inaczej. W ten sposób powstały produkty stworzone przez FOCO i Industry Rag.
Maseczki będą dostępne z logo każdej z lig i ich poszczególnych zespołów. Te wyprodukowane przez FOCO będą sprzedawane w opakowaniach po trzy sztuki za 24,99 dolara, a te od Industry Rag pojedynczo za 14,99.
Wszystkie wpływy ze sprzedaży zostaną przekazane na rzecz Feeding America w USA i Second Harvest w Kanadzie. To organizacje charytatywne walczące z głodem.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
McLaren „wygrywa” także poza torem: rekordowe przychody i czterokrotny wzrost zysków
Sezon 2025 to nie tylko historyczny sukces sportowy dla McLaren Racing, który zdobył tytuł mistrza świata konstruktorów Formuły 1, ale również przełom pod względem finansowym. Zespół znacznie poprawił swoje wyniki biznesowe, osiągając imponujące przychody i czterokrotny wzrost zysków netto w porównaniu z poprzednim rokiem.