Nissan pojedzie do Rio
Komitet Organizacyjny Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro potwierdził wybór Nissana na oficjalnego partnera motoryzacyjnego zawodów.
Negocjacje toczyły się przez sześć miesięcy, a udział w nich brali także inni czołowi producenci samochodów. Jak zapewniają organizatorzy zawodów w roku 2016, firma przedstawiła najbardziej spójną propozycję, zawierającą odpowiedni asortyment produktów i usług w ciekawej cenie.
Nissan dołączył więc do czterech innych przedsiębiorstw, które współpracować będą w trakcie Igrzysk Olimpijskich w Brazylii. Są to Bradesco, Bradesco Seguros, Claro i Embratel.
Choć warunki finansowe umowy nie zostały podane do publicznej wiadomości, to szacuje się, że warta jest kilkanaście milionów dolarów.
Nissan dostarczy 4500 pojazdów wyposażonych w napędy hybrydowe i elektryczne. W zestawie znajdą się samochody w wersji sedan i SUV. Koncern motoryzacyjny ma wspierać organizatorów także w inny sposób, m.in. poprzez pomoc sportowcom.
Według najnowszej strategii firmy, Brazylia jest kluczowym rynkiem docelowym dla produkcji samochodów Nissana. Oficjalnym dostawcą pojazdów na Igrzyska Olimpijskie w Londynie w tym roku będzie zaś BMW.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Paulaner został partnerem zespołu Audi F1
Nowy zespół Audi F1 oraz browar Paulaner ogłosili długoterminowe partnerstwo. Umowa otwiera nowy rozdział dla Paulanera na globalnej scenie motorsportu.