BMW Motorsport zostaje z Pumą
Puma rozszerza swoją współpracę z BMW Motorsport. Niemiecki producent odzieży sportowej ubierze wszystkie osoby pracujące na sukces zespołów.
Puma dostarczy ubrania martki Sportlifestyle dla zespołów i kierowców BMW w tej serii. Dodatkowo, Puma umieści swoje logo na pojazdach i stworzy szereg licencjonowanych towarów marki BMW Motorsport.
– To wspaniale mieć tak dobrego, znanego i wiarygodnego partnera. Współpracujemy od 2004 roku i jest to owocna współpraca. Trudno nam sobie wyobrazić ubiory kierowców bez charakterystycznego logo Pumy – mówi dyrektor BMW Motorsport. Jens Marquadt.
– Puma ma przyjemność po raz kolejny pracować z BMW Motorsport. Po sukcesach, jakie odnosiliśmy w Formule 1 możemy być optymistami – mówi Christian Voigt, szef globalnego marketingu Puma.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…