Visa sponsorem London Media Centre
Visa została pierwszym sponsorem londyńskiego centrum medialnego, które zapewni łączność i informacje dziesięciu tysiącom dziennikarzy bez akredytacji.
Dziennikarze, którzy nie będą mieli akredytacji nie będą mieli wstępu na teren rozgrywania Igrzysk Olimpisjkich. Właśnie London Media Centre ma im zapewnić pełne wsparcie i wszelkie informacje dotyczące trwających zawodów, ale będzie także wspierać akredytowanych dziennikarzy.
Visa chce podczas Igrzysk promować płatności paypal (bezdotykowe) i firma uznała, że wsparcie centrum medialnego to strzał w dziesiątkę, tym bardziej, że terminale Visy pojawią się także w lokalach i sklepach zlokalizowanych na całym terenie zawodów.
– Jako światowy sponsor Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich mamy zaszczyt ogłosić, żę będziemy dodatkowo sponsorować London Media Centre – powiedział Colin Grannell, szef marketingu Visa Europe, który dodał, że Visa chce pokazać wszystkie zalety nowego systemu dziennikarzom, którzy bez wątpienia będą mieli ogromny wpływ na promocję bezdotykowych płatności.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…