Jak oni się ubierają: Chicago Fire
Natychmiast po ogłoszeniu nowej umowy sponsorskiej Chicago Fire z firmą Quaker Oats, klub wspólnie z Adidasem przygotował nowy zestaw koszulek meczowych.

W przeciwieństwie do poprzednich trykotów, podstawowym kolorem użytym przy produkcji materiałów jest niebieski. Tradycyjnie wykonany kołnierzyk powraca na koszulki pierwszy raz od sezonu 1998/1999.
Debiut zestawu zaplanowano na dzień 4 lutego w trakcie towarzyskiego turnieju w Nowym Orleanie.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
FC Barcelona zaprezentowała koszulkę na El Clasico
To już koniec trzymania kibiców Barcelony w niepewności. Klub opublikował w mediach społecznościowych nagranie, dzięki któremu fani Barcy mogą zobaczyć, w jakich trykotach wkrótce zagrają ich ulubieńcy przeciwko Realowi Madryt. W ramach współpracy ze Spotify podczas klasyków eksponowane są wizerunki artystów, tym razem postawiono na Travisa Scotta. Mecz zaplanowano na…



