Sieciowe pojedynki Anelki
Gra Nicolasa Anelki w lidze chińskiej to nie tylko zarobki związane z kopaniem piłki. Francuski piłkarz będzie twarzą nowej gry internetowej.

The9 Limited – producent i operator wielu gier online z Chin – potwierdził, że Anelka będzie promował produkt "Firefall". Za reklamowanie postapokaliptycznej "sieciówki" francuski napastnik zarobi 2,7 milionów euro.
Firma współpracuje także z klubem tego piłkarza – Shanghai Shenhua. Logo firmy pojawia się na koszulkach meczowych w zamian za wpłatę w wysokości 32 milionów jenów (5,1 miliona dolarów).
– Znaczna część graczy Firefall to kibice. Większość to mężczyźni, pasjonaci sportu i aktywni zwolennicy rozrywki gwiazd sportu – mówił wiceprezes ds. marketingu firmy, Chris Shen.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.