Przejdź do treści
Tło nagłówka
SportMarketing.pl

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Ze świata
Ze świata Neymar odświeża identyfikację
18.11.2019 15:12

Neymar odświeża identyfikację

Brazylijska gwiazda piłki nożnej Neymar Jr, we współpracy z Nike, zaprezentował swoją przeprojektowaną stronę internetową, a wraz z nią pojawiło się najnowsze logo gracza.

Bartosz Burzyński
Udostępnij


Współczesne gwiazdy futbolu, takie jak Messi, Ronaldo i Neymar, są czymś więcej niż tylko sportowcami. Są markami i jako takie muszą zachować określoną tożsamość marki.

Logo jest to dla nich niezbędne i skuteczne narzędzie marketingowe. Jak każda marka, również piłkarze mogą od czasu do czasu potrzebować rebrandingu. Tak jest w przypadku Neymara. Brazylijczyk niedawno odsłonił swoją przeprojektowaną stronę internetową, a co najważniejsze, wraz z nią nowe logo.

Tym samy sportowiec wraca do użycia liter „NJR”, które po raz pierwszy użyto w 2012 roku, gdy gracz był jeszcze zawodnikiem Santosu. Logo to sprytnie wykorzystało „N” jako numer „11”, z którą piłkarz występował. Rzecz jasna, później konieczna była zmiana, gdy piłkarz zaczął też występować z „10”. Z czasem ewoluowało w napis „NEYMAR”. Teraz doszło do kolejnej zmiany.

Jest to efekt bliskiej współpracy z Nike. Od 2020 roku wszystkie produkty, w tym kolekcja odzieży i pewnie też nowe obuwie, będą oznaczone w taki właśnie sposób.  

Pierwsze logo:

Drugie logo:

ambasador logo neymar nike pilkanozna wizerunek
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński

Więcej Ze świata

Ze świata

Katarczycy kupili kolejny klub. To część polityki PSG

Qatar Sports Investments – właściciel PSG, który jest jednocześnie akcjonariuszem SC Braga, dokonał kolejnej inwestycji w klub piłkarski. Tym razem Katarczycy zdecydowali się na zakup klubu z zaplecza belgijskiej ekstraklasy. Redakcja Sport Marketing
Katarczycy kupili kolejny klub. To część polityki PSG
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
Ze świata NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium Redakcja Sport Marketing
Mercedes-Benz głównym partnerem WTA
Finanse Mercedes-Benz głównym partnerem WTA Redakcja Sport Marketing
PSG×Jordan: dlaczego czwarta koszulka 2025-26 zmienia strategię klubu
Ze świata PSG×Jordan: dlaczego czwarta koszulka 2025-26 zmienia strategię klubu Redakcja Sport Marketing
Skoki w Klingenthal i snowboardowa próba przedolimpijska w ten weekend na żywo w WBD
Media Skoki w Klingenthal i snowboardowa próba przedolimpijska w ten weekend na żywo w WBD Redakcja Sport Marketing
SportMarketing.pl

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}