Po Manchesterze City czas na Bayern
Trwa ofensywa marki Vejo w europejskiej piłce nożnej. Firma z Los Angeles po kontrakcie z Manchesterem City FC związała się z FC Bayernem Monachium.

Vejo został oficjalnym inteligentnym urządzeniem mieszającym do odżywek sportowych w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i Ameryce Północnej.
Warto dodać, że umowa to najnowszy efekt działań biura klubu w Nowym Jorku, które powstało w 2014 roku.
– Nasza stała obecność oraz częste mecze w Stanach Zjednoczonych uwypukliły zasięg i zaangażowanie klubu, co doprowadziło do szczególnej współpracy, takiej jak ta z Vejo – powiedział Rudolf Vidal, prezes amerykańskiego oddziału klubu.
W ramach wieloletniego sojuszu Vejo i klub opracują zestaw startowy pod wspólną marką, a także specjalną towarzyszącą mieszankę na bazie roślin strączkowych.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.